این هم من و عکس هام


به به به عجب دندان منو ببین.هر کی گفت من دارم چی میگم؟



این هم من و مامان مهربونم.خیلی دوستش دارم.



این دو خوشکل خانما،دوستان من هستند.سمت چپی حدیث،سمت راستی فاطیما.همسایه های ما هستند.

همین جا از عمو مجید هم تشکر می کنم که بعد از غرغر کردن مسئول وبلاگم،چند تا عکس فرستاد.هوراااااااااااااا



نظرات 4 + ارسال نظر
بیم عرف ت سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://MAHRAMNAME.blogsky.com

زیبا بود....
بهترین ها نصیبتان!

هما دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

قربون موشی کردنت بشم عزیز دلم خوشکل عمه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس آبدار آبدار

سپهر سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

خوب خودتونو تحویل می گیری و قربون صدقه همدیگه میرین .....
به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم راستی عکس اولیه خیلی
خوش ش ش ل بود

رهبر چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ http://wwww.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام
بسیار عالی عکساتون بوی سادگی وصداقت میدن زنده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد